Taart
Vandaag taart gebakken voor het MT van Welcome in. Joepi, het Masterplan is af en daar word ik vrolijk van. In dit Masterplan beschrijft Gijs (directie Welcome in) het groeiplan voor de organisatie. Een krachtig, optimistisch, verhaal dat sterke verbanden legt tussen de lange en de korte termijn. Voor elk MT-lid is het duidelijk welke …
Mijn advertentie
Mijn advertentie in Zeeland Business, dat geeft meteen extra cachet. Wil jij als ondernemer ook: beter zien wat hoofd- en bijzaken zijn; efficiënter omgaan met je tijd; korter vergaderen én betere besluiten nemen? Dat kan! Samen stellen we een routekaart op waarmee jij je makkelijker focust op wat nu belangrijk is. Dat helpt jou én …
SolDaad op het strand
Act fast, fail fast, learn fast
Mijn opdrachtgever ziet altijd gaten in de markt. Heeft meteen een idee in zijn hoofd. Is optimistisch en denkt in kansen. Als zijn team nou eens wat minder snel op de rem zou trappen. Net zo enthousiast durft te zijn, dan? Dan zou het allemaal makkelijker gaan! Inmiddels begrijpt hij dat zijn team niet in …
By striving we reach the stars
Een avond vrij
In mei leggen alle vogels een ei én staat de accountsverklaring voor de deur. Eindeloze vragen over je administratieve organisatie (AO) en interne controle (IC). Het opstellen van zo’n AO/IC-verklaring kan een hele worsteling zijn en dat is goed te begrijpen! Vanmiddag een opdrachtgever hiermee geholpen. Door gericht en stevig door te vragen komen we …
Komt tijd komt raad!
Opeens staat alles stil. En nu? Je hebt tijd om al die dingen te doen en te bespreken die er anders bij inschieten! Moeilijk? Heel begrijpelijk! Mijn tip: Gebruik deze periode om eens rustig te kijken naar allerlei ‘randzaken’. De (financiële) administratie, het relatiebeheer, de interne communicatie. Hoe kan ’t beter voor je werken? Kan …
Mooie content om te delen!
“Deze promotiefilm spreekt tot de verbeelding. Dat is mooie content die we graag willen delen.” Louise Snel (marketing en communicatie medewerker) Schadenberg Diensten B.V. In opdracht van Vakgroep Rioleringen & Bestratingen, promotiefilm voor de jeugd ontwikkeld. Hele traject verzorgd van doelgroeponderzoek t/m online en offline campagne. De opbrengsten van de campagne: Jongeren delen trailer op …
Carrière maken met data
Mensen die goed kunnen overtuigen, hebben meer impact en krijgen meer voor elkaar. Logisch toch? Als jij scherp in beeld hebt wie jouw doelgroep is en wat haar motiveert, krijg jij ook meer impact. Bij data-onderzoek denk ik dan meteen aan de gebundelde ervaringen van honderden mensen! Daarmee overtuig je krachtig. Sterker nog, daarmee zet …