Taart

Vandaag taart gebakken voor het MT van Welcome in. Joepi, het Masterplan is af en daar word ik vrolijk van. In dit Masterplan beschrijft Gijs (directie Welcome in) het groeiplan voor de organisatie. Een krachtig, optimistisch, verhaal dat sterke verbanden legt tussen de lange en de korte termijn. Voor elk MT-lid is het duidelijk welke …

Mijn advertentie

Mijn advertentie in Zeeland Business, dat geeft meteen extra cachet. Wil jij als ondernemer ook: beter zien wat hoofd- en bijzaken zijn; efficiënter omgaan met je tijd; korter vergaderen én betere besluiten nemen? Dat kan! Samen stellen we een routekaart op waarmee jij je makkelijker focust op wat nu belangrijk is. Dat helpt jou én …

SolDaad op het strand

Informeel, gezellig en inspirerend! Door collega-ondernemers te ontmoeten, die weer in andere sectoren actief zijn, zie je toch maar weer dat creatieve ideeën en samenwerkingen verzinnen makkelijk van de grond komt! Leuk dat jullie erbij waren: Irene, Milou, Mary, Leendert, René en Gijs.

Een avond vrij

In mei leggen alle vogels een ei én staat de accountsverklaring voor de deur. Eindeloze vragen over je administratieve organisatie (AO) en interne controle (IC). Het opstellen van zo’n AO/IC-verklaring kan een hele worsteling zijn en dat is goed te begrijpen! Vanmiddag een opdrachtgever hiermee geholpen. Door gericht en stevig door te vragen komen we …

Komt tijd komt raad!

Opeens staat alles stil. En nu? Je hebt tijd om al die dingen te doen en te bespreken die er anders bij inschieten!  Moeilijk? Heel begrijpelijk! Mijn tip: Gebruik deze periode om  eens rustig te kijken naar allerlei ‘randzaken’. De (financiële) administratie, het relatiebeheer, de interne communicatie. Hoe kan ’t beter voor je werken? Kan …

Mooie content om te delen!

“Deze promotiefilm spreekt tot de verbeelding. Dat is mooie content die we graag willen delen.” Louise Snel (marketing en communicatie medewerker) Schadenberg Diensten B.V. In opdracht van Vakgroep Rioleringen & Bestratingen, promotiefilm voor de jeugd ontwikkeld. Hele traject verzorgd van doelgroeponderzoek t/m online en offline campagne. De opbrengsten van de campagne: Jongeren delen trailer op …